Известие

Collapse
No announcement yet.

кандидат собственик

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • кандидат собственик

    Здравейте , до днес бях сигурен че искам бензин , но май вече не съм . Моля Помагайте с избора ми .
    ДИЗЕЛ ИЛИ БЕНЗИН
    Кажете плюсове и минуси за 2 варианта и някаква обективна преценка. Не съм запознат с модела .
    Благодаря Ви !!!
    63
    БЕНЗИН
    15.87%
    10
    ДИЗЕЛ
    77.78%
    49
    не си купувай 166ца
    6.35%
    4
    Обороти му е майката...

  • #2
    Колега избора Ви зависи и се определя от нуждите и финансите!
    Ако попаднете за добре поддържани екземпляри, и двете ще ви носят наслада.
    Дизела е по-икономичен от към разход, и малко по-скъп като поддръжка.
    Бензина се набира по-добре, но и разхода си го бива.
    Преди всичко се определя от нуждите ти, колко км ще караш на година и от екземпляра!
    Не може да зададеш такъв въпрос във форум, защото има фенове на двата лагера и ще започнат да те убеждават кое е по-добре!
    sigpic
    Gulfstream G650 with Italian design...

    Comment


    • #3
      Това е като Левски и ЦСКА.Вечната тема.
      АЛФА РОМЕО 166 2,4 JTD ' 99
      LANCIA THESIS 2.4 JTD ' 03

      Comment


      • #4
        Ами до сега с 155та за 3 години -140 000 км , зачи по около 40 000км на година . Едва ли ще я карам толкова защото вече не пътувам за работа с собствен транспорт.
        Колко по скъпа е подръжкта на дизела и защо. Много ме плаши турбото , какво да гледам по колиците ако ми кажете ще съм много доволен. Днес обиколих Горубляне , а миналата седмица Дупница и вече ми писна . Обзел ме е някакъв страх . Попмагайте или прпоръчайте нещо, най много до 6000лв. Всяка информация ми е полезна .
        Обороти му е майката...

        Comment


        • #5
          За мен специално за 166 е по-добрия вариянт дизела, ако ще е бензин трябва да е поне 2.5 V6 за да върви долу горе добре...А относно това колко да е по скъпа поддръжката, зависи от това на какъв екземпляр ще попаднеш...Гледай и като харесаш задължително диагностика...това и късмет от мен
          156 2.4JTD 136+ PS

          Comment


          • #6
            Аз съм за дизел,но до 6000 трудно ще намериш читава,аз ноември месец,като обикалях да търся имаше малко читави 166-ци,а на Горубляне-нито една.
            Alfa 155 1.7,1.8 ex
            Alfa 166 2.4 3 ex
            155 1.8 MY 95 sport

            Comment


            • #7
              И аз мисля, че ако е бензин, трябва да е 2,5-3,0 ...
              На това купе 2,0 му е малък...
              Един 2,4 с чип върви предостатъчно добре.
              На дълъг път разхода отива смешен...
              ... чойс из йорс...
              AR 155 2.0 16V Never Forget You
              AR 166 2.4 JTD

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                За мен специално за 166 е по-добрия вариянт дизела, ако ще е бензин трябва да е поне 2.5 V6 за да върви долу горе добре...А относно това колко да е по скъпа поддръжката, зависи от това на какъв екземпляр ще попаднеш...Гледай и като харесаш задължително диагностика...това и късмет от мен
                Съгласен съм с теб, за 166 2.0 ТС-а е слабичък мотор и поради тази причина се трошат доста (просто колата е тежичка) , но съм се возил в бензинова и мога да кажа , че се държи страхотно и като ускорение и като вървеж Принципно наистина дизеларката е с малко по-скъпа поддръжка, но това което пропускат да споменат колегите е , че е и доста по-здрав мотор JTD-то. Тук е въпрос на личен избор - каквото ти е на душата това си вземи, но задължително диагностика и хубаво оглеждане

                Успех в търсенето
                Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
                Alfa Romeo 166 2.4 JTDm '05

                Comment


                • #9
                  За тая кола 2.4 jtd е най-добрия вариант, защото просто ще ти е по-икономична, а и това да си земеш 2.0 ТС пък после да му слагаш газово е някак извратено..Вярно че на JTD-то му е слабо място турбото но пък ако направиш обстоен преглед преди покупка няма да имаш проблеми... Друг е въпроса защо си се спрял на 166.. Предполагам знаеш че окачване и т.н са доста по скъпи от 156 дори..
                  AR 156 2.4 JTD 98' RED ~200 bhp - EX
                  Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
                  AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro

                  Comment


                  • #10
                    Преди да решиш ще те посъветвам да дойдеш на среща на 166 и да поговориш с нас лично. Ще покараш и една бензинова поддържана а също така и дизел и сам ще решиш... нищо че повечето вече знаем какъв ще е избора след теста. Другото важно е - обикаляй да търсиш кола не с човек, който разбира от алфи а с човек който кара и поддържа алфа 166 повече от година поне.
                    безплатни обяви
                    Моята 166

                    Comment


                    • #11
                      Покупката на читав автомобил в БГ е голям късмет... Имах 156 2.4jtd 136к.с. и 166 2.4jtd 150к.с., а сега съм със 166 2.0TS 150к.с. Избора ти е личен, но определено бензиновият 2.0 е малък за това купе, колата е тромава при старт, но като набере върви съвсем прилично. С 2.4 нафта, колата върви много по леко и не усеща тежеста на купето. За поддръжката - на бензиновата имаш 2 ангренажни ремъка и 8 свещи. Трябва да ти кажа че въобще не са евтини. Всъщност при дизела ще ти излезе по-скъпо, само ако се счупи турбината. Но пък бензиновата кола ще я купиш по евтина. Така, че в крайна сметка всяка една си има своите предимства. Но каквато и 166ца да вземеш няма да съжаляваш. Успех с избора.
                      alfa romeo 166 2.0TS facelift ex
                      fiat bravo t-jet 150hp
                      alfa romeo 156 2.5 V6 190hp ex

                      Comment


                      • #12
                        Съединител оригинален Валео
                        дизел- 640лв.
                        бензин- 370лв.

                        Шанса да смениш съединителя на дизела е много по-голям...пък и както каза един собственик на 2.4 с чип.... съединител се смена на всеки 80хил км...

                        За турбини,турбо пътища, помпи, и дюзи не говорим


                        Тааа наистина си зависи от състоянието, в което ще вземеш колата но шанса дизела да е много повече каран Е МНОГО по-голям, а от там и скъпите ремонти са неизбежни след определено време....Тааа всичко опира до това, с какви доходи разполагаш и смяташ ли да сключваш брак с тази кола или искаш да се возиш 1-2г. и да я сменяш


                        Аз лично бих си взел бензинче, нищо че е слабичък... има си своите плюсове...

                        Тааа късмет и хубава диагностика ти желая
                        Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
                        exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
                        ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
                        ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
                        by RUBIG service

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от VFTI Покажи съобщение
                          Съединител оригинален Валео
                          дизел- 640лв.
                          бензин- 370лв.
                          Тука можем да поспорим за съединителя Моя на Валео е 480 лв. Подсиления е 600 лв.
                          ( 100 лв. труд отделно си ги броим )

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от ACEHOB Покажи съобщение
                            Преди да решиш ще те посъветвам да дойдеш на среща на 166 и да поговориш с нас лично. Ще покараш и една бензинова поддържана а също така и дизел и сам ще решиш... нищо че повечето вече знаем какъв ще е избора след теста. Другото важно е - обикаляй да търсиш кола не с човек, който разбира от алфи а с човек който кара и поддържа алфа 166 повече от година поне.
                            Това Пламене за обикалянето, не е много правилен съвет. Аз нямам и не подържам 166, но съм сигурен че разбирам(не че съм някакъв разбирач) повече от 166, от половината собственици на такива. Пък и има хора които имат 166 и плащат за ремонта, без да се интересуват какво точно и е било на колата. Така че колегата да пообикаля и ако си хареса нещо, да направи всичко възможно преди да купи колата, да я закара на някои майстор който разбира от Алфи и с помоща на диагностичната апаратура да каже как е колата. Разбирач слухар е само Ибряма, ма той е в друга област.
                            Fiat Punto 1.4GT 1996
                            Hyundai Tucson 2.0 2007
                            Renault Clio 1.5 2019

                            Comment


                            • #15
                              НАПРАВО СЪМ СЪСИПАН
                              От начало бях твърдо решен да е бензин , не за друго но дизели не съм карал никога. След оглед на пазара и събиране на мнения дизала определено ме грабна. Но с тия цени на подръжка ми става жега.
                              Вчера на ГОРУБЛЯНЕ гледах една 166 2,4jtd в автокъща "КОВАЧЕВ МОТОРС" - само една е цвят-хамелеон и много ме грабна машината. Добре работи много лъсната , абе познах си колата . Ако някой я е гледал и има наблюдение моля да сподели .

                              а АЗ е сега отивам да банката да тегля кайметата че без кола вече месец и половина не се издържа и ми изпуши главата
                              Обороти му е майката...

                              Comment

                              Working...
                              X